Můj příběh

31655451_10205053572374645_1302815807402
viking_workout_logo_zlute.png

 

Vítám vás na stránkách Viking Workout!

Skutečnost, že čtete tento text již poukazuje na to, že se zajímáte o zdravou životosprávu a to je dobře. Chcete si zacvičit netradičním způsobem, pobavit se u toho a poznat třeba i zajímavé přátele? Tak to vás rád poznám a pomůžu vám na vaší cestě za sebezdokonalením.

Kdo jsem?

Jmenuji se Mára a zkušenosti se sportem nabírám již od raného dětství, kdy jsem vystřídal několik sportů, ale později jsem se nejvíce začal zajímat o crossfit, neboli tréninky zaměřené jak na kardio, tak na nabírání svalové hmoty.

Po pěti letech v sedavé práci jsem i přes časté cvičení až 5x týdně

začal pociťovat problémy s bolestí za krkem a se zády. Později jsem zjistil, že tento problém plyne právě z nesprávného sezení u počítače. Pokud trpíte podobnými problémy, velmi rád vám poradím i v této oblasti.

Moje ideologie a co od mých tréninků čekat?

Pokud si chce v dnešní době člověk zlepšit kondičku, či si zaposilovat,

často ho nenapadne nic lepšího, než zajít do posilovny. Do klimatizovaného, uzavřeného prostoru v budově, kde si stoupne na běžící pás a kouká se na televizi, nebo cvičí izolované cviky na strojích. 

Já například od jak živa miluji sport, ale také přírodu a pokud chce člověk nabírat také svalovou hmotu, venku k tomu má pramalé možnosti. Proto jsem začal vést kruhové tréninky v parcích, kde vždy kompletně rozvrhnu stanoviště se zajímavými pomůckami, které přinesu (např.  kettlebelly, TRX systém, step, obouruční činky, posilovací lano, které znáte z crossfitových posiloven, medicimbaly, a spoustu dalších posilovacích pomůcek). Tyto pomůcky volím vždy dle dané obtížnosti lekce a preference zájemců. 

V začátečnických lekcích cvičíme pouze s váhou vlastního těla, eventuelně s lehčími či speciálními pomůckami.

Dechová cvičení

Lekce jsou provázeny dechovými cvičeními, díky kterým prokrvíte a prokysličíte váš mozek a svaly ještě lépe. Výsledkem pak bude nejen účinnější trénink, ale také skvělý pocit štěstí a uvolněnosti na konci lekce.

 

Kde a jak cvičíme

Příroda má obrovskou moc na psychiku - již po 20 minutách strávených v přírodě, bez telefonů, vám rapidně klesá hladina stresu. Proto jsou v případě hezkého počasí tréninky vždy provozovány v některém z parků, přímo na trávě. Pro dosažení ještě účinnějšího načerpání energie z přírody doporučujeme cvičit na boso, nebo ve speciálních barefootových botách s tenkou podrážkou, kdy fyzicky cítíte kontakt se zemí.

V případě špatného počasí jsou tréninky vedeny ve velmi prostorné tělocvičně v areálu SK Aritma na Divoké Šárce. V těchto prostorech se rovněž kontinuálně cvičí v celém zimním období.

Osobní trénink a výživové poradenství

Správná životospráva samozřejmě neobnáší pouze cvičení, ale velmi úzce také souvisí se stravováním a denním harmonogramem. Rád s vámi proberu obě oblasti, doporučím vhodné cviky, nebo sestavím jídelníček pro každý typ postavy, všechny věkové kategorie, pro ženy i pro muže. 

Jak osobní trénink, tak výživové poradenství obnáší prvotní celkovou analýzu vaší životosprávy a vaší pohybové úrovně, na základě které vám na míru vytvořím nejvhodnější řešení.

Tak přijďte a zkuste si u mě první hodinu zdarma.

 

Budu se na vás těšit! Mára

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom