Kruhový trénink zabere vždy 60 minut a v případě příznivého počasí se bude odehrávat v některém z parků. Přesné umístění kruháčů v parku naleznete dle souřadnic uvedených v kontaktech.

Můžete se těšit na tři stupně obtížnosti, díky kterým si každý zájemce může najít právě svou kategorii. Každý trénink se skládá z dechového cvičení, z dynamického strečinku ( na zahřátí před cvičením), cvičením na stanovištích s potřebnými pomůckami a statického strečinku na protažení na závěr.

Trénink bude doprovázený vikingskou hudbou pro strečink a posléze moderní rytmickou hudbou během hlavního cvičení.


POZOR - prosíme všechny účastníky, aby si přinesli vlastní karimatku. Pokud jí nemáte, máme jich pár na vypůjčení, ale jen v omezeném množství. 

  • Cvičení s vlastní vahou těla

  • Případné pomůcky jako expander

  • Používání lehkých závaží, případně TRX

  • Čas přizpůsobený této obtížnosti: ​​

    • Cvičení na stanovišti    bude trvat nejkratší dobu  ze všech kategorií

    • Odpočinek mezi  jednotlivými stanovišti potrvá nejdelší dobu

  • Cvičení s vlastní vahou, ale také  již s těžším závažím

  • Pomůcky na kardio a formování svalů, jako například: Kettle bell, flexi stick, dřepy se závažím, atp.

  • Čas přizpůsobený této obtížnosti: 

    • Cvičení na stanovišti bude trvat stejně dlouho, jako u začátečníků

    • Odpočinek mezi jednotlivými stanovišti potrvá kratší dobu, než u začátečníků

  • Cvičení zaměřené především na silové cviky

  • Nejnáročnější pomůcky na formování svalů, jako například: Posilovací lano, mrtvý tah s   činkou a celkově nejtěžší závaží

  • Čas přizpůsobený této obtížnosti: ​​

    • Cvičení na stanovišti bude trvat delší dobu, než v předchozích kategoriích

    • Odpočinek mezi jednotlivými stanovišti potrvá nejkratší  dobu

marek@vikingworkout.cz               I            © 2019 by VIKING WORKOUT            I               + 420 775 943 343